Ibu to be...

by - 16.5.20

Alhamdulillah, rezeki Ramadhan 2020.


 
Beberapa hari ni selalu rasa tak sedap badan, selalu rasa pening, cpt penat and susah betul nak tidur malam. Setiap malam mula pkul 11 sampai la sahur mesti rasa mual tak sedap bdn haihh. 


Alhamdulillah, haritu adalah simptom-simptom terasa mcm pregnant hahaha pastu kakak aku dgn mak aku pula duk pressure suruh buat UTP test ish hahaha. Mula tu aku deny juga la tak pregnant just xsihat badan aje. But bila fikir balik, kenapa aku nak muntah bau masakan ttba ni kan..... tetttt bila beli testt tu "DUA GARIS MERAH". hahaha nak excited sgt tak boleh sb masih was-was.


Ni reaksi husband masa aku bagitau haha. Ohya, aku dekat rumah mak masa ni dia dkt rumah la so LDR kejap. Aku test ni masa dkt rumah mama hahahaha *tak reti nk surprise sb jenis x menyabo nak bagitau husband.

ALHAMDULILLAH, dh pergi klinik untuk kepastian and aku POSITIF MENGANDUNG.
Doakan aku dgn baby sihat okay? Now dah masuk 7 weeks alhamdulillah. Aku mual 24/7 OKAY!! 

You May Also Like

3 budak comel

  1. Alhamdulillah, tahniah sis :)
    Jaga kandungan baik-baik ye.
    Salam Ramadhan dan salam kenalan juga :)

    ReplyDelete
  2. muhammad solehuddinFriday, December 02, 2022

    nice info!! can't wait to your next post!
    visit mine: muhammad solehuddin https://uhamka.ac.id/

    ReplyDelete

Rules :

1. NO MAKIAN
2. NO LUCAH
3. NO IKLAN TAK SENONOH
4. NO MENCARUT
5. NO HINAAN


Nak nasihat sila berlembut okay?